

Näin kaikkea ihanaa ja valkeaa tänään. Sellaista millä haluaisin kotiamme häikäistä. En minä niistä koko valkeista kodeista tykkää, niistä jotka näyttävät siltä, kuin olisi menty keskustan sisustuskauppaan ja ostettu kaikki sieltä kerralla. Kerroksellisuutta pitää kotona olla, ja väriäkin,
mutta silti -
voi Koira -onko liikaa pyydetty, että hiekottaisit vain sen sinulle vuoratun nojatuolin, että minullakin olisi joskus edes puhtaat sohvatyynyt? Se valkoinen voidaan unohtaa. Ja miksi kaikki kasautuu eteiseen, jonka pitäisi kodin käyntikortti olla, niinkuin olemme sisustuslehdistä oppineet. Tarvitseeko kaksihenkinen perhe 9 erilaista laukkua ja pussukkaa, (joita säilytetään eteisessä)
Entä asuuko täälä tuhatjalkainen? Miksi sää ei voi olla yksiselitteinen (nyt on kesä/talvi) niin, että kerralla saisi viedä talvikengät vinttiin ja nostaa muutaman parin pikkukenkiä esille? (no nythän ne loputkin talvikengät ehkä uskaltaa viedä) Entä kenestä meistä putoaa kaikki tämä eloperäinen hippu? Luulin, että kate on se joka on metsässä, en tiennyt, että sitä esiintyy myös tammiparketilla kesäaikaan, kun ovet ovat auki ja ravaamme ulos sisään.
Niin, että tämänkään kauden sisustusväri ei sitten ole valkoinen.
Mustekala sai vihdoin silmät. Nyt se näkee laskea kaidetta alas.